onsdag 9 januari 2013

Vad är syftet med bloggen?!

Idag fick jag frågan av min älskade bror. Vad är syftet med bloggen?! Tog mig inte många sekunder att svara honom. 
Syftet med bloggen är att få människor att tänka rätt(positivt), agera rätt(menar inte att jag vet vad som är rätt eller fel men att man ska agera positivt). Få människor att vakna upp och se att livet är något speciellt och inte gå runt och vara bitter över små saker(som att någon tränger sig i kön, tåget är försenat, tappa din glass eller vad som helst).
Man kan ALLTID hitta positiva saker ur alla situationer även om det kan tyckas svårt ibland! Jag vill få alla att le och vara glada genom att läsa här och kanske snappa upp visa saker. Att man kanske provar att idag ska jag le mot alla, även om det är någon som inte är glad mot dig. 
Jag är en person som blir innerligt glad när andra människor blir glada eller när man ser en positiv förändring. Är som person väldigt hjälpsam och förväntar mig inget i gengäld, räcker att se personen glad och tacksam. När jag ser att folk blir glada så frodas jag, jag VÄXER som FAN! Har fått höra av vänner massor av gånger att jag skulle bli en bra livscoach=)! Vem vet, i framtiden kanske jag har titeln "Amo Cartwright livscoach för ditt välbefinnande". Jag hoppas inspirera människor till att våga pröva vara annorlunda än normen, att tänka positivt en hel dag! Känns det bra så fortsätt nästa dag, känns det inte bra så skriv gärna en kommentar här. Jag uppskattar all "feedback", bra som mindre bra. Vet att mitt skrivande kan bli betydligt bättre=)! 

"ETT LEENDE GER MASSOR AV LEENDEN TILLBAKA"

2 kommentarer:

  1. Tror verkligen att det här med coaching skulle kunna vara din grej och något som du borde eftersträva. Som jag skrev till dig innan ikväll på chatten så är du någon som betyder något i mitt liv och då också i ett andra led, något i mina fem barns liv - vilket är rätt mäktigt egentligen.
    Du är så fin och så bra på alla sätt och det är en fröjd att känna dig, även om vi aldrig mötts och bara pratat osv. Kram och Godnatt!
    Ps. Ser att du lekt med text inställningarna. Hahaha. :)

    SvaraRadera
  2. Tackar Maria.. Tar det som en komplimang att jag betyder något för dig och andra led dina barn =)! Jag vet inte vad jag gjorde med texten =)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas den var trevlig!